Jag hatar julen.

Jag hatar den här tiden om året.
Alla stessar och är det inte om julklappar och allt vad det innebär så är det vad för kläder som ska på under alla fester.
Eller vart alla fester skall hållas och hej och hå.
Under den här tiden ligger jag i en mörker-koma.
Jag är folkskygg och jag ligger gärna under täcket.

Och sen, vad är grejen med att man ska vara snäll vid jul?
Ska man inte vara snäll året runt?
Och alla dessa jävla Stockholmare.
ÅK HEM BADJÄVLAR!

Och  alla dåliga tv-program.
Ge mig GG, GG Greys, DHW och Entourage.

Och allt annat som är så vidrigt juligt.
Jag pallar fan inte det här längre.
Snälla någon ta mig härifrån!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha skojar du med mig eller, jag dör snart. OM 1 TIMME ÄR DE HÄR!!!

2008-12-23 @ 03:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0