Idag.

Idag har jag vart i Stockholm.
Jag träffaade Q och Ida på en fika.
Hösten 2005 hade jag the time of my life med dom två.
Visst blev det lite mycket ibland men  för det mesta så var  hela livet en lek just då.
Vi var ett litet QIT Haha.
Vi hade falskleg, vi festade konstant, vi levde på sprit, chips, cola, pizza och godis.
Det var nästan två år sen jag träffade dom tillsammans sist.
Men det var faktiskt rikitgt trevligt.
Vi snackade minnen, körkort, ännu fler minnen om kidnappningar i bagageluckor, sjuka kvällar i vasastan, bacci, baba. You name it.

Egentligen borde vi samlas hela truppen, bli skitfulla och bara ösa som förr i tiden.

Haha.

Nu ska jag fixa frillan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0