Krabba.

Somnade cirkus 0630.
Klev upp 0930.
Konstigt nog känner jag mig hyffsat pigg.
Dock är jag fruktansvärt hungrig och vad finns i kylskåpet? Eh, Ingenting.

Sitter du och glor på farlig fångst, Bästa programet i världen. Discovery chanel äger din mamma.

Sen systemet innan jag ska bli fin i fejjan.
Jag fick min 20-års present igår av min farmor.
Presentkort på Hälsa för alla.
Så jag var där och beställde en klassisk ansiktsbehandling.
Och dom  hade tid idag. Lycka.
Precis vad jag behöver  i all denna jävla stress som byggs på innuti mig.
Snart kommer det brista, det lovar jag dig. Och då kommer det inte vara snyggt.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Hej Hulda!

Kan du ringa mig, har brytit sönder mobilen, så jag har inte ditt nummer kvar.

Kram!

2008-12-23 @ 11:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0