Can't eat, can't sleep, can't breathe .

AH!
Jag och H drog det mest otippade ever igår kväll.
Vi åkte till Sthlm, vi åkte till Grönan och vi såg Tanya Stephens på Tyrol.
Det var läskigt bra. Hon var sjukt bra live.
Minst 70 % av alla som var där var pårökta.
Jag har aldrig sett så många baggy jeans och platta skor i samband med alkohol.
95% av alla som var där bodde i hooden.
Inte en enda Norrtäljebo eller någon som eventuellt kunde ha sommarställe i Norrtälje (vilket är jävligt synd med tanke på kvaliten på musiken).
Dom som inte var gangsta-brudar var feminist-brudar eller rastafari-brudar. Och jag och H. Men vi kommer ju ifrån Downtown-Ntown.

Mitt första stora minne av Tanya stephens var när jag och L Stod i skoteroveraller i Ls stuga ute på enskär och dansade tryckare.

Nu ska jag till jobbet.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0