Good morning Sunshine!

Blev väckt imorse. Halv sex  skulle P upp och iväg till  jobbet.
Det sög.
Idag ska jag till Stockholm och gå på  en arbetsintervju.
Men faktiskt så ska jag åka in lite tidigare och gå och dricka mig en fett-bomb.
En fett-bomb finnspå Mc-Café på Kungsgatan, ser ut så här:
 
Och innehåller fet mjölk, choklad, grädde och marshmallows. Bästa  medicinen i alla lägen och garanterat det godaste som finns på denna jord. Synd bara på min laktosintolerans att jag går dubbelvikt efteråt, men det är det värt.
Bästaste saken med hela Stockholm, inge snack om saken.

Nu ska jag vandra och hämta lilla micran. Så här ser hon ut
 i all sin glans.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0