If you need me, call me.

Imorgon är jag ledig.
Det är så jävla värt.
Nu ska jag fara till jobbet.
Jag har fått en pubertetsfinne på hakan, det suger.
Jag hatar att jag har så vidrigt dåligt med nummer på min  nya telefon.
Jag fick en norsk lön idag. Den sög.
Läste precis CK:s blogg och skrattade lite.
Ibland får jag till det.
CK, S och jag ska fira S födelsedag med en helkväll. S fyller ju 20 och det ska firas med systemet, hämta pappor på flygplats, korta klänningar, höga  klackar, snygga brudar och bäst av allt, en massa sprit. Måndag den 17 november går den här dagen av hackor.


Nu ska jag väcka P. Han lovade skjuts till busstationen.
Och igårkväll när jag somnade i soffan alldeles matt av Stockholm, jobb och huvudvärk så la han ett täcke över mig. Och han bytte ut min osköna soffkudde mot en skön skön skön sängkudde. Han är för bäst den där P. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0