Love the long ding-dong, boom wuk.

Det värsta med att pendla är alla idioter som finns runt om i  kollektivtrafiken.
Tex dom som pratar jättehögt  i telefon, jag vill INTE höra vad dom ska äta till middag ikväll eller vem som gjorde vad med vem.

Annan  grej som irriterar är dom som skickar sms med knappljudet på. Även fast dom lyssnar på musik så resten av människorna hör vilken skit dom lyssnar på.

Eller dom som inte sköter sin hygen och sätter sig bredvid en och LUKTAR ILLA! Vidriga människor. Ta en dusch, använd deo och parfym!
Men det värsta är ändå dom som äter. Dom som sitter bredvid  en och tuggar på sin mat samtidigt som dom dräller på hakan och smetar av sig på armen och sen drar ner armen mot min arm så jag får deras slabb på mig eller när maten luktar illa. Som banan.

Idag satt det en gubbe bredvid mig påvägen hem. Han luktade svett OCH åt banan, jag ville dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0