Net Insight.

Atm jobbar jag på Net Insight.
Dom har hyrt ut en massa saker till Kina i samband med OS i peking. Och nu har allt kommit tillbaka så nu ska jag och en till inventera 37 pall och sen provköra alla hårdvaror för att se att dom fungerar och är i bra skick. Det är ett arbete som färväntas ta ca 2 veckor.
Så fort jag öppnade en ny låda igår så tänkte jag att den siste som rörde sakerna i den här lådan var en liten kines.
Och om någonting såg bra ut så tänkte jag; Det här gjorde dom små kineserna bra.
Och sen så hade dom ju vart så himla  duktiga på  att skriva vad det var i varje låda:

Men jag kunde ju inte säga hur roligt jag tyckte alla dessa kines grejer var för då skulle jag väl  åka på spö.
Men   när det var dags för hemgång så skulle jag först tvätta bortallt jävla damm som hade fastnat på fingrarna så var det en chef-aktig man som skrattade och sa; Ska du inte ta med  dig allt Kina-damm hem och visa för dina vänner?
Han gjorde min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0