P, vad sägs om en pingvin?

Sitter och zappar runt bland canal + kanalerna. P har alla bra kanaler förutom femman som mystiskt försvann någon gång i augusti har jag för mig.
Än så länge har jag glott på en koreansk rysare med ett sjöodjur som såg ut som att heta Larry. Filmen hette iaf The Host.
Sen har jag kollat på Evan den allsmäktige och undrat varför GUD är en sån stor grej i USA.  Jag tycker att det där med att lägga allt man äger och har i händerna på något som kanske finns är ett dumt hittepå. Mentrivs dom då med sig  själva så är det upp till dom.
Nu sitter jag och kollar på Happy Feet och skrattar häcken av mig. Jag älskar animerade filmer. Jag  är ett stort fan av Ice Age och Hitta Nemo. Jag avskyr dock när det är dubbat till svenska vilket som det tur är inte är nu.
Haha! Jag dör! Jag älskar det här. Så jävla söt pingvin. Jag ska säga till P att vi borde skaffa en pingvin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0