He would never lay a hand on me like you did.

Jag är bäst.
Jag behövde bara le och jag fick jobbet.
Inge tid för att vara ödmjuk här inte, nej nej.
Jag börjar imorgon.
Men hon som intervjuade mig var asskön. Både hon och jag garvade som fan.

Jag har packat fyra flyttlådor med kläder och skor ifrån pappa.
Han och P och wife-cheating-Johnny sitter och kollar på fotboll och dricker bärs och wirre.
Jag kör, så jag dricker kaffe.
Och jag har frågat P minst sjuhundra gånger om han verkligen är säker på att jag ska flytta in och jag får ett JA varje gång, det känns bra.

Drack även en fett-bomb idag. Fast utan marshmallows, dom var "tyvär" slut. Bra elakt kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0