hoppa, springa, skjuta, sparka, dyka, plaska,

Jag och Carkan satt och snackade om att det är i hög tid för oss att börja med någon sport. För  jag menar. Visst hjärtat i halsgropen efter en promenad uppför en backe men ärligt vore det roligt.
Jag har ju sportat ganska så mycket i mina yngre dagar. Det har vart simning, löpning, fotboll, innebandy, ridning, prövade hockey men insåg att jag inte kan åka skridskor.
Jag vare aldrig riktigt bra på någon sport förutom simningen och volleybollen i skolan.
Har dock en dröm att börja med konstsim  eller simhopp.

Jag ska börja göra mig iordning nu.
Jag och Carkan är bjudna till Moa på middag.
Jag  och Carran står för vinet, Moa för maten.
Jag kan lukta mig till en helkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0