Fågeldansen

Haha! Jag gick førbi en dragspelsspelande man nyss. Han spelade fågeldansen på sitt dragspel! Haha jag tror jag dog en liten smula och jag kan bara inte sluta le. Det enda jag tænker på ær nær vi åkte till Arvika och spelade den låten i bilen! Så jævla roligt! Jag kan bara inte sluta le.
Tænk er tre øvertrøtta tjejer i en bil som har vart vakna næra på ett dygn och byter chaffis en gång i timmen så vi inte ska somna. Tænk att vi då drar på en skiva och som spelar fågeldansen på høgsta volym och tænk er att alla tre sitter och førsøker gøra fågeldansen i bilen samtidigt som vi vrider oss av skratt. Åh det var ljuva tider.

Snart ska jag till kremmerhuset. Lite nervøs ær jag allt. Men det ska nog gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0