I cant get you out of my head.

En sak hænde igår som jag grubblar på ganska så mycket.
Jag skulle ta bussen upp till laksevåg, området jag bor i.
Jag går och stæller mig vid busshållsplatsen och væntar.
På bænken sitter det en tjej i 25-års åldern. Jag ser hur och kollar på mig. Børjar vid huvudet och synar mig ner till skorna. Och nær hon kommit till skorna så børjar hon skratta och utbrister "Haha, det dær var dom minsta føtterna jag någonsin sett på en vuxen mænniska"
Vem sæger något sån? Vem skrattar åt en tjej i 20-års åldern och påpekar att hon har værldens minsta føtter? Vem sæger något sånt øver huvudtaget?
Okej, jag kan medge att skorna ær sånna skor som gør så att føtterna ser vældigt små. Och i mina storlek 37 skor så kanske dom ser ut som 35-or, men det ær ændå inte så små føtter. Jag vet ju Emelie Widnersson. Hon har storlek 35 på riktigt. Skulle hon stått bredvid mig med likadana skor på sig skulle væl den hær hemska tjejen ramlat ner på marken och spræckt skallen i fallet av skrattvridningar.
Jag svarade iaf att jag inte hade någon problem med balansen och att jag trivdes bra med mina små føtter.
Då skrattade hon ænnu mer och sen kom hennes buss så hon sa hejdå och klev på. Men jag såg nær den åkte førbi att hon fortfarande skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0