I'm living my dream.

Jag och C har haft en heldag, vi har klackat om skor, vart på vinmonopolet, käkat middag, lirat wii, och nu sitter vi och smuttar på det inköpta.
Jag tar det jävligt lugnt med tanke på att jag inte konsumerat alkoholhaltiga drycker på väldigt väldigt länge.

Min mamma har även ringt runt till nära och kära idag på jakt efter mig. Hon påstår att hon ringt mig men att jag "puffat" bort henne. Det roligaste är att hon har ringt till fel nummer. Mitt nya går alltså inte att få tag på vilket är perfekt.
Men hon fick tillslut tag på mig.

Och jag väntar på ett samtal ifrån H. Hon skulle ringa när hon slutat. H, ser du det här så är det bara att slå en pling.

Nu tillbaka till kröket.

In i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0