Lite tankar.

Stod på bussen i morse. Var fullt på alla sittplatser så jag stod där vid där barnvagnar ska stå. Så när bussen  åkte iväg ifrån en hållpålats så stängdes inte dörren. Så då var det en tant som skrek "Du måste stänga dörra!!".
Och det lät precis som i barnen i bullerbyn när Olle är hos skomakarn och det är snöstorm och skomakarn hela tiden skriker att dom ska stänga dörren. Haha. Så jävla roligt!

En annan sak som hände idag när jag jobbade på coop i Lagunen idag var att mitt emot mig i en kassa så satt det in kille, min ålder, Och han hade sådär uppåthår och, håll i er, sånt där fult träpärlshalsband med två olika färger. Så  jävla fult, Haha. Jag trodde sånna var utdöda.

Sen så var det två(!) gubbar som köpte porrtidningar. Alltså 70+ gubbar. Jätte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0