Pepptalk.

Okej, det kænns lite bættre idag hær i Bergen.
Serveringen igår gick jætte bra. Jag bar tre tallrikar på en gång. Jag ær mækta stolt øver mig sjælv. Och det var helt galet, Vi var øver hundra personer i severingspersonalen och alla hade ett varsit bord dær det satt 10 pers. Och dom som inte hade bord dom hjælpte till på andra vis. Helt galet var det. Man fick værja om man ville gå hem vid midnatt eller fortsætta fram till fyra på morgonen. Eftersom min sista buss gick kvart i ett så tog jag den. Men imorogn nær jag ska tillbaka så kommer jag stanna kvar till sent. Før sista bussen går vid elva så då kan jag lika gærna stanna kvar och sen gå hem till huset om det ær så.

Ikvæll ska jag och Shayenn ha filmkvæll, vi ska tænda en brasa och grilla Marshmallows och kolla på filmer. Riktigt mysigt.
Sen har min kæra væn Caroline Ullskog Küller bjudit in sig sjælv till mitt hus på torsdag. Det tyckte jag var mækta bra. ska ringa henne nær jag kommer ifrån Biblioteket och kolla detaljerna. Før nu fick jag bara ett sms dær det stod :

Matilda! Nu svarar du! Jag kommer næsta vecka på torsdag! Vare sig du vill det eller inte! Ska jag ta med mig något? Ælskling! Jag kommer.. va beredd! Puss på musen

Lycka. Jag gillar min Caroline.

Ha en trevlig helg allesammans. Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0