Vilket skæmt.

Okej. Om vi sæger så hær.
Att jobba på ett tvætteri ær ingenting jag rekomenderar. Jag var dær i åtta timmar i fredags och det kan ha vart det værrsta jag någonsin vart med om i hela mitt liv. Det var vidrigt och tråkigt och helt helt jævla værdeløst. Jag tackade nej.

Men det gør inte så mycket. Jag får jobba lite før adecco så jag klarar mig iaf.
Men om någon i bergen eller i norge øverhuvudtaget har ett heltidsjobb till mig så hojta till. Jag ær på.

Annars så hænder det inte så mycket. Det regnar och snøar och solen skiner med sin frånvaro.
Jag sitter på en mediabar eftersom bibliotekets datorer var ur funtion idag och jag har fortfarande inget internet hemma. Så jag har kækat lite glass och væntar på att Shayennska komma med bussen. Hon ær det nya tillskottet till vårt hus.

Imorgon ska jag till banken och fixa mig ett bankkort på onsdag och torsdag ær det jobb samt lørdag och søndag. Så helt rastløs ær jag inte.

Och sen vill jag bara skriva Tack Mamma før lånet av pengar! Jag har skaffat mig ett busskort nu så jag kan ta mig till mina jobb.

Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0