Vintertid.

Jag vaknade, kollade på klockan: 13:00!
Fan, jag börjar om en och en halv timme och det går inga bussar härifrån så jag måste gå.
Kommer på att jag aldrig ställde om klockan till vintertid och att blir det nu så att dom inte använder vintertid här så får dom skylla sig själva.

Är nu inne på mitt sista dygn som tonåring.
Jag har sovit bort halva så nu har jag bara ett halvt kvar.
Ska försöka komma isäng innan tolv idag iaf.
Och imorgon har jag lite saker att göra.
Jag ska till vinmonopolet och köpa någonting och jag ska dricka en drink
Det får man göra här i Norge när man är 20.

Och idag då. Ska iväg till Brann Stadion. Jag kommer befinna mig i en matsal där alla sponsorer hänger.
Dom äter någon slags buffé och det enda jag behöver göra är att plocka bort deras tallrikar. Men jag ska göra som en kille gjorde förra helgen, Han rörde inte en enda tallrik. Och det är dagens taktik.
Vi får se hur det går.

Nu ska jag försöka sätta i mig lite gröt och kollar jag ut så skiner solen och det regnar inte!.

Ha en fantastisk dag idag alla mina små och stora vänner och även er som jag inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0