Det regnar i Bergen.

Hela tiden konstant regn.
Jag tycker det ibland ær mysigt och jag kan sa sagt minst tusen miljoner gånger till pojkarna att prio ett ær att skaffa mig ett paraply. Inte fan har jag gjort det før det.

Och internet i våran fula vidriga lilla stuga har slutat att fungera. Så gårkvællen var en enda lång pina. Rickard och Daniel satt och spelade något jævla datorspel med bilar och jævlar vad dom læt. Jag å andre sidan satt och mershade igenom några avsnitt av Gilmore girls. Har nu bara 136 avsnitt kvar. Haha. Imorgon ska jag nog annonsera efter svenska tjejer som jag kan umgås med. Behøver några sånna skulle jag tro

Har æven vart och pratat med dom jætte trevliga mænniskorna på manpower idag. Dom ær så jædrans gulliga.
Ska vidare till adecco snart och prata med dom.

Nær jag satt på bussen påvæg intill Bergen så satt jag och tænkte på en massa minnen. Som tillexempel på nær vi var i Arvika och badade i badhuset nær andreas bestællde en taxi till Schtekenstein. Eller nær jag Sanna och Kûller blev utslængda ifrån Berns. Och Hur jag och Hannah Møller gjorde våran førsta dagen føre skolan børjar promenad nattetid till kvisthamra, kommer du ihåg Hannah vad vi hittade? Eller alla galna fester hemma hos Miss Enskær. Och på lørdag ær det stængning på lodø. Kommer kænnas konstigt att inte vara dær. Iof så kommer varken Linn eller Hannah vrara dær heller så då kænns det en aningens bættre.

Och tack før telefonsamtalet idag küller. blev asglad ska du veta.

Nu ska jag knalla till adecco. Genom hela staden, i spøregn utan paraply. Fan prio ett. Skaffa ett paraply.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0