Godmorgon

Vaknar upp ännu en dag bland berg och fjordar. Idag regnar det tack och lov inte. Igår var det vidrigt och kallt som fan. Fet är liksom  fuktig kyla som tränger sig in under kläderna och lägger sig som en jävla iskall hinna överallt på kroppen.

Dock tvekar jag på att det är någe värme i den här stugan för här uppe i min bunkbed är det skitkallt. Jag  skulle gjort  som Rikard och tagit med mig ett duntäcke. Men det får jag väl kosta på mig när  jag har cash och så.

Ska kännas skönt att byta ut den här 12kvadratmeter lilla äckliga campingstugan mot  en 130kvadratmeter stor etage lägenhet som har högt i tak och en öppen spis.

Jag har inte fått hemlängtan än. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0