Lite ensam

Mina rommies är och kollar på lägenheter. dom hade två visningar att åka på. Detvar för två timmar sen.
Visst, det känns jätte skönt att vara ensam för första gången sen jag kom fram men iom att jag  är ensam så känns det väldigt ensamt.

Jag saknar en viss person. Han har vart som en klippa hela sensommaren. Han har liksom vart en sjlälvklar grej i min vardag. Det känns lite smått dävet nu faktiskt.
Men jag ska inte sitta här. I en campingstuga, i det vackraste landskapet möjligast och vara ledsen.

Jag har även skaffat mig ett norskt mobilnummer. Det var ganska så spännande. det börjar 97, knäppt va?

Jag är  hungrig nu. Hoppas dom har fixat käk tills dom kommer. När dom nu behagar att trilla in.

Ha en trevlig fredagkväll alla fina.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0