You just need to say that you're sorry.

Pratade med Hannah i telefon nyss.
Hon hade en del intressanta saker att berätta.
Klockan sex ska jag i vilketfall vara hemma hos henne.
Då blir det vin och tjejer, Sen ska vi upp till LInn för ännu mer vin och tjejer.

Bullarna ska snart in i ugnen.
Sen ska jag käka nygräddade bullar och dricka cappuchino i min starbucks-mugg.

Jag kom även på att jag ska gifta mig med en man som kommer med blommor till mig och älskar mig mest av alla och sätteralltid mig i första rum. Jag ska bli behandlad som  en prinsessa.
Prinsessan Matilda.
Det står det alltid på mina tårtor när jag fyller år :)

Jag skulle verkligen passa som prinsessa.
Det klär mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0