Grattis på födelsedagen Linn "Grynnan, Kryckan, Näsblod, Miss Enskär" Karlsson

Mycket satyg har det blivit genom åren. Mycket passa varandras ryggar och många kvällar av skratt och gråt. Jag minns skoteroverallernas betydelse. Genom tryckare i Februari-stormar. Eller ute på fotbollsplaner i Juli-stormar. Jag minns musiken och jag minns att på din begravning ska vi spela "Det är över nu".  Det är sex år sen nu vi gjorde den där första resan ihop. Då vi drack mandarin och crashade poolar. Och värre blev det bara. Som nu i sommar tillexempel. Då har vi spelat ihop på alla sju planer.  Utan dig skulle jag inte ha fått åkt på Hultsfred 2005. Jag skulle inte ha vart med om fantastiska midsommrar ute på Enskär. Det här gjorde vi bra Linn. Du och jag och resten av världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0