Intensivt.

Igår var det jobb 1, på dagen. Långlunch då jag åkte ut till faster på vätö med Farmor. Råmys! Sen tillbaka till skolan för lektion nr 2. Efter det var det hem, byta om, äta lite mat och sen iväg till jobb nr 2. Påväg till jobb nr 2 ringer en kär vän och frågar om inte ett jobb nr 3 skulle vara trevligt. Och jo, jobb nr 3 skulle vara fantastiskt!  Tack du fina fina flicka! På jobb nr 2 var jag övertygad om satt jag skulle sluta 20.00. Så jag reste mig upp var påväg att knata, då får jag reda på att jag ska vara kvar till 21.00. En liten extra slant skadar inte. Träffade min farmor på bussen hem också. Hon bjuckar på lunch idag. Bästaste farmor. Sen hem till Pär och tokdäck i hans säng. Idag har dunderförkylningen tilltagit ytterligare och jag nyser och snorar som aldrig förr. Den har även satt sig på halsen så jag har en såndär halvsexig whiskey-röst. Guld! Måste även stolt berätta att jag har städat mitt skrivbord här i skolan så jag kan använda min egen dator! Premiär-kör den nu. Jag tycker den funkar asbra! Dock ligger tangentbordet platt rakt ner, men det är det värt.  Ha det bäst, flodhäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0