Invigda

Jag invigde mina gladiatorsandaler idag. Det var kallt ibland men för det mesta var det jäkligt behagligt.

Efter skolan var det häng i hamnen med Rose-Rose och sandra. Vi gled även runt på stan en sväng. Försökte hitta det där serumet för håret från sunsilk som fanns förr. Inte ens på flygis fanns det och där tycker jag att allt borde finnas.
Efter stan var det sushi middag med Pär och nu sitter jag och tankar mina favvo serier hemma hos honom då  jag inte kan tanka hemma hos mamma pga väldigt långsamt internet.
Tänkte dra ett till avsnitt nu innan jag dyker ner i sängen.

Godnatt världen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihi för du var så cool i din bil, du gled förbi lixom;)

2009-04-06 @ 22:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0