Jakten på den försvunna lönen!

Inga framtida insättningar på kontot igårkväll? Varför inte? Min lön från SW? Strange. Imorse, inga pengar på kontot. Hallå? Det är ju löningshelg! Och jag har inga pengar. Ringer SW. Oj då, jag ska kolla med lönekontoret. Jag ringer upp. 5 timmar senare och ingen uppringning. Jag ringer upp. Hej! har ni löst mysteriet kring den försvunna lönen? Jag själv tyckte att jag var rå fyndig. Ja, det visade sig att den hade kommit i kläm och kommer nu till dig på måndag. Men om du vill kan vi skicka över den till dig nu så du har pengarna till helgen? Dum-dum-dum det är därför jag ringt och terroriserat er. Ja tack det vore snäll. Kollar nu kontot. Framtida insättningar: LÖN överföringsdatum 27/4. Jahaja. Inga pengar till helgen inte. Eller rättare sagt, inga pengar till LÖNINGSHELGEN! Crap och fy och blä. EDIT: från skolan får jag lön den 27. Men inte från SW. då är den 25 som gäller

Kommentarer
Postat av: Moa

Inom kommunen får man lön 27e vettu :( it sucks, I know.

2009-04-24 @ 16:56:41
URL: http://mmab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0