Kafferep och burken.


Efter kafferepet hemma hos mig drog jag över till pappa. Där fick jag, syster och Carro oss en behövligt stor och supersmarrig middag. Tack tack Pappa! Sen bar det av till södra bergen för burken. Vi lekte så länge tills man kunde lägga sig som en boll mitt på marken utan att någon la märke till en. Vi spånade om vad vi kan göra  i framtiden och kom på riktigt roliga saker. Hemliga dock tills allt är klart. Men imorgon klockan sju är det brännboll som gäller. Ingen bangar. Vill ni vara med är det bara att hojta till så ger jag er platsen! Nu ska jag mumsa i mig lite melon. Imorgon är det jobb och fika med söta Sannisen som står på schemat. Och brännboll såklart! Godnatt vänner och alla ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0