Oh my Hannah, youre the queen of the street.


Min Hannah är hemma!
Hon har dykt upp ifrån grannlandet i väst och stannar hela tre dagar! På onsdag far hon hem igen. Vi har försökt komma ikapp med allt som vi har missat under kvällskvisten idag men allt kommer man inte på bara sådär. Tack och lov att hon stannar några dagar till så man hinner komma på allt man har glömt och allt man borde ha fått sagt. Jag kan tänka mig att det viktigaste har kommit fram men vi har fortfarande saker kvar att diskutera. Bara jag klev av bilen hemma hos P kom jag på saker jag borde ha tagit upp med henne och saker som hade behövds analyserats och snacka om. Min Hannah. Min personliga psykolog och analyserare. Tack gode gud för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Och jag vill också hääänga! Jag jobbar en väldans massa! Men en fika i solen nån gång i veckan skulle väll vara riktigt mys? :)

2009-04-13 @ 23:40:53
Postat av: Matilda

svar: haha lustigt :D jag brukar också kallas för hulda, mina närmaste säger så ;D hahaha.. men det är allt från tilda, hulda, mahuldan, tildis osv :D Matilda är ett riktigt charmigt namn ;) och snyggt!

2009-04-14 @ 00:22:14
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0