Over and out

Förövrigt så jobbar jag på Kreditor nu igen. Gjorde det igår och ska iväg och göra det nu. Igår glömde jag glasögonen så jag tror att jag gick runt med fyrkantiga ögon resten av kvällen. Sen så har min fina underbara vulgära och fantastiska vän Caroline kommit hem! Fina fina CK. Vad vore världen utan dig? Nej, Nu måste jag kila iväg till bussen. Eller som jag fick höra av en kollega igår efter att jag hade pratat med CK och sagt att jag ringer henne när jag sitter på Stockholmsbussen. - När någon säger Stockholmsbussen vet man att personen ifråga bor på landet. Japp, det enda min hjärna registrerar är åkrar, skog och kossor. Och en och en annan byfåne. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0