Skank & Hoe.

Ärligt talat. Vad är vitsen att gå ut på krogen i matchande kläder? Finns det något pinsammare och töntigare än det? Dessutom när det är klara färger i pinsamma små klädesplagg. Känns lite fjortis fest. När de dessutom har en kropp som en mellanstadie-elev, inga bröst, inga höfter, ingen rumpa, ska man då gå på oss som har det? Vi som stolt bär upp våra arslen, våra höfter och våra bröst. Jag kunde dock inte göra annat än att skratta. Och hej vad jag har skrattat. I ren fest-anda har jag skrattat mig till tårar. En riktigt lyckad kväll där ni stod för underhållningen. Tack för det!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Klockrena människa:)

2009-04-19 @ 15:38:10
Postat av: linda

hahaha... så jävla bra!

2009-04-19 @ 18:06:58
URL: http://vecka.blogg.se/
Postat av: Amanda-livet i Kalifornien

Hahaha, dem där kan inte vara gamla nog för krogen?!? Klockrent inlägg!

2009-04-21 @ 07:28:07
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0