Sunshine, you are my sunshine

Och mår vi inte alla som en sommarblomma idag? Jag kan ju erkänna att jag har mått bättre, helt klart, men jag mår inte så dåligt som jag tror andra gör. Gårkvällen var lyckad. Vi satt hemma hos Pär ett helt gäng. Och det vart förövrigt kick-boxning på baksidan och brottning i sängen. Bilder kommer senare idag. Idag blev jag väckt klockan nio av mamma då jag hade råkat fått med mig hennes bilnyckel i min väska igår och hon hade rå bråttom till ett ställe. Upp och på med en klänning upp på cykeln för att möta en arg mamma Jag är arg som ett troll! som om det var meningen att få med sig hennes bilnyckel igår? Jag visste ju att hon skulle upp i ottan och åka bort. Nu ska jag göra ordning lite frukost och bege mig ut på baksidan lägga mig i headdemocken och sen bara njuta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0