Va? Va? Va?

När det var fem min kvar av lektionen och vi var klara med dagens arbete sätter klassen igång.

-  Har du en piercing i tungan?
- Men redan, det såg jag redan första lektionen.
- Gjorde det ont?
- Varför har du ett konstigt plåster på armen?
- Har du satt i en p-stav?
-  Solar du solarium?         
- Men ser ni inte att det är ett nikotin plåster? Min mamma använde sånt förut.
- Hur ser din tatuering ut?
- Va? Har du en tatuering?                
- Jag såg den i fredags när du sträckte på dig. Fotsteg.
 -När gjorde du den?
- Gjorde det ont?
- Man måste vara 18 för att tatuera sig.
- Det är farligt att röka!
- Hur gammal är du  nu?
- Hon är 20, det sa hon för länge sen.


- Ni kan gå nu, vi ses imorgon!                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0