Vavava???

Okej, jag skrapade fram en duglig mobil tillslut. Den fungerar i viss mån. Den ringer, den går att ringa med, sms fungerar. MMS fungerar inte alls. Men det är skön musik på den. Coldplay när det ringer. Johnny Cash när jag får sms. Helt klart dugligt. Sitter hos Ida atm. Vi har ätit middag för att äta mat hade jag helt totalt glömt bort. Inte bra när man ska ut att svänga på de lurviga att glömma bort maten. Men jag fick i mig lite köttbullar och pasta. Som det ska vara. Nu sitter jag här och väntar på att Sanna ska höra av sig. Den lilla filuren. Vi ska på club Babel. Måste stötta nya tillskott i den lilla byn. Nu sla vi smörja in händerna och få lite färg på naglarna. Imorgon är det vilodag. Råskönt. Sushi-middag med Pär och sova fram till runt fyra sådär. Ni som läser, skriv gärna en komentar och säg hej. Så jag vet vilka ni är. För nu är det ett stort frågetecken om vilka ni är. Och ni blir bara fler och fler för var dag som går. Spännande spännande. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du vet ju att jag läser, men du får en kommentar iaf. Jag undrar också vilka som läser min blogg.. folk kommenterar ju så sällan :)

2009-04-19 @ 11:23:40
URL: http://moggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0