Hungrig...

Vårt kylskåp är sönder. Igen. Det har vart det i nästan två veckor nu, om inte längre tid. Jag är arg över det, och nu är jag väldigt hungrig också. Jag vill ha en ostmacka. Men suprice, vi har inga mackor heller. Och inget kylskåp att ha varken ost eller smör i. Jag hatar att vara hungrig. Jag blir otroligt grinig och arg när jag inte får mat i magen.

Men som en räddare från ovan, Caroline min kära kära vän ringer mig. Hon och M ska upp till flygis och käka frukost och frågade om inte jag skulle med? OM jag ska med! ATT jag ska! Och när jag även var vid telefonen så såg jag att jag fått ett smsavisering om att mina skor är hemma! JA! Dagen är räddad! Skoooor. Jag älskar skor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0