Don't wake me up.

Det finns en sorts trygghet i att vakna bredvid en viss person.
Hans andetag sprider ett enormt lugn över hela mig.
Och när jag ligger tätt tätt intill och ser hur hans ryggtavla höjer och sänker sig så kan jag inte göra annat än att le.

Han är den som retar gallfeber på mig, han som får mig att skratta när jag har en pissdag. Han som ligger tätt tätt tätt intill och håller om mig när jag ska sova. Hans kramar som får mig att känna mig trygg, som en slags mur från allt det onda. Han som vars lätta beröring får mig att darra.

Jag är helt klart den lyckligaste tjejen i världen och snälla snälla snälla, om det är en dröm. Väck mig inte då.

Kommentarer
Postat av: Moa

Du förtjänar den lyckan, mer än någon annan.

2009-08-16 @ 20:42:30
URL: http://mmab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0