Girlie-girl.

Efter solningen så åkte jag ner på stan. Införskaffade nytt  shampoo och balsam, ansiktsmask, sminkborttagnings-pads, skrubbhandskar, skrubb-boll och ett nytt fint nagellack. Även lite bärs och kina-mat införskaffades. Sen blev det hemgång. Lyckades flytta TV:n från sovrummet till vardagsrummet, koppla in allt rätt (dvs boxern och X-boxen), samt koppla in datorn i tvn och fixa rätt upplösning och hela den grejen. Jag är mäkta stolt öven mig själv. Jag vet att Pär ochså skulle vara det om han var hemma, i smyg såklart. Sen blev det till att kolla på filmen P.S. I Love You! Det tog väll en kvart innan tårarna började spruta. Och dom slutade aldrig spruta. Precis som i boken. Fast där börjar man böla på sidan 7.  Så jag satt och käkade kina, knäckte ett par kalla och störtbölade. Antagligen en helt fantastisk syn för de utomstående.  Nu sitter jag med en vacker ansiktsmask i fejjan, ska hoppa in i duschen snart och kruppa och tvätta rent och bli urmysig. Sen ska jag nog dra med mig TV:n och x-boxen in i sovrummet, dra på OC och bara njuta av att vara själv. Ska nog bädda rent med nya lakan också. Det tror jag uppskattas när herrn kommer hem.  Ses vi inte sen så ses vi imorgon. Här har ni skräcködlan på bild.


Kommentarer
Postat av: johanna [fotoblogg]

okej :D

2009-08-06 @ 21:37:40
URL: http://haannaac.blogg.se/
Postat av: emelie

haha tack du =)

2009-08-06 @ 21:37:46
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0