La Familia.


Eh,  mitt och Lisas försök till att grilla. Okej, mest mitt.
Tävling på G. Jag vann! Nej, där ljög jag. Robin vann.
Alltid så fagra Lisa.

Fina fagra Caroline

Ser ni? Jag gjorde Gandalfskeppet av vattenpiperöken! I'm The master!
Fina Lisa!

Det var faktiskt inte bara vi på festen. Det var en massa annat folk också. Typ Phille, Ida, Micke och Max.

Och Märta, och Julia.

Jag vet inte varför men ungefär tre fjärdedelar av alla bider är på mig eller lisa eller oss båda tillsammans.
Men hey, Vi är ju snygga... Vi åkte iaf ner till GST. Jag drack en kaffe som smakade sump och Lisa och Carolina (som vi hämtade på Åtellet) drack Varm oboy som var kall. Sen blev den donken och med mat i magen gick jag och la mig och sov. Drömmen.

Idag ser jag ut såhär och ska inte göra ett smack.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag TOK vann den där godisätar tävlingen! Du ser ju blicken, helt jävla crazy! :p

2009-08-16 @ 13:12:31
Postat av: Lisa

Vad hände med maten egentligen? Hårt ska hårt ha!

2009-08-16 @ 13:52:07
URL: http://lisat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0