Nananana!

Jag ska jobba nästa helg. Wiie! Kefft det känns! Men, det gör ingenting. För jag gillar mitt jobb. Att jag sen inte har jobbat där sen i april är en annan sak. Men undra hur mycket de har byggt om? Hon nämde någonting om kvällar nästa vecka också, men det var inte bestämt. Håll tummarna för mig. Men ah, Jag får jobba! Wiie, har inte gjort det sen förra tisdan. Börjar klia i fingrarna!

Juste, en sak till.

Jag och Carro har bestämt att vi ska åka på semester. Vi ska sola, och bada och äta good mat och kanske gå ut och dricka en kuksvans eller två. Men vi gör det mest för att rensa våra sinnen, vila upp oss inför den kommande hösten. Få lite sol i sinnet! Jag som bara har jobbat hela sommaren skulle behöva det! Ah, det pirrar i magen bara jag tänker på det. Kefft!
Bild från förra årets Maltaresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0