AW, poker och härliga vänner.

Gårdagen var en fantatsik dag. Vi jobbade och stog i. Kondtjänst kolappsade under en halvtimme ungefär, inga samtal kom fram, systemet låg nere och allt var bara dött. Kön tickade på och folk väntade ärligt  25 min i telefonkö. Och mitt i det var det steg som skulle tickas på och räknas, Ett antal matcher i fyra-i-rad som spelades. Hiss-bus och gud vet vad. En eloge till Heddan och Joel vars datorer fortfarande fungerade som fick sitta och ta emot alla arga kunder.

Jag å andra sidan pratade lite med Hannah i mobilen, vandrade runt, pratade lite, väntade ängsligt på att allt skulle fungera igen så man fick ta emot alla längtidsväntande kunder. Jag han ta två innan systemet dog igen.
Det var allt bra roligt det.

Sen var det dags för After Work. Team mmmbop hade release-fest. Vi fick bubbel och många skratt och några fick i sig lite förmycket att dricka. När kvällen närmade sig mot sitt slut åkte jag och Bettan till en pokerkväll där vi stannade hela natten lång. Tio kom jag hem imorse. Är helt död och mör i kroppen då det inte vart många timmars sömn inatt.

Ikväll blir det myskväll med Sambon. Lite kvalitetstid såhär innan jag åker. Nu ska jag packa en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0