Hej hej hallå stalkers.

Dålig uppdatering, I know. Har haft mycket för mig. Lussebullsbakning, middag och glöggkväll i grisslehamn, jobb, jobb,jobb ,lite vaccinering. Fortfarande inte mot svinis. Twinrix no 2. Känns lagom på kontot när 580 SEK dras för att ta en sprutjävel. Usch!

Fem dagar kvar nu. 5, five. Känns som det är imorgon jag ska åka. Tur att det inte är imorgon för jag har inte packat. Som en annan gjorde för tre veckor sen (Maja, känn dig träffad).

Imorgon blir det jobb sen middag hos Farmor. Älskar min Farmor. Hon är BÄST!

En annan som är BÄST är Hannah Möller. Hon är min räddare i nöden. 

Ja, det var väl allt för nu. Eh, vad vill ni läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0