Min morgon.

Jag förstår varför statistiken över vad som folk har brottom ut ser ut såhär:
1, Jobb.
2, Middag.
3, Möten.


Klockan ringde 05.20. Jag stängde av.
Klockan ringde 05.40. Jag stängde av.
Klockan ringde 06.00. Jag skulle bara blunda en halv minut till.
06.18 öppnade jag ögonen och flög bokstavligen talat upp ur sängen, slängde på mig kläderna, sprang iväg till bussen.
07.59 sprang jag in på kontoret och märkte att det var tomt, sånärsom på tre pers.
Signalfel på tunnelbanan. De trillade in mellan 08.15 och 08.40.

Märkte sedan att det där med att slänga på sig kläderna inte rikigt är min grej, trosorna satt bakochfram! Bakochfram. Visst, ut och in är ju beprövat sedan länge, men bakochfram.

Tre dagar kvar nu. Har lite saker att reda ut innan jag åker, kläder att plocka upp, köpa det sista till väskan.
Men hey, jag är ledig på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0