8-dagarsmarathon.

Just nu känns inte jobbet 100% kul.
Tankarna vandrar lätt iväg till andra ställen.
Utanför fönstret är det snöstorm. För första gången på flera år uppskattar jag den inte längre.
Jag behöver solsken.
Solsken och värme.

Men efter idag är det bara 5 arbetsdagar kvar innan ledigheten.
8-dagarsmarathon kallar jag den här veckan för.

Förresten, någon som har ett bra tips på shampoo eller balsam som gör så att håret inte blir så jäklarns statiskt? Mitt hår slickar sig mot ansiktet, inte så jätte charmigt kanske.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sunsilk vinterbalsam med ginseng. en vit flaska. bäst i test enligt mig..

2009-02-22 @ 23:10:09
Postat av: Denise

hej :) jag har aldrig använt något av limmer så jag vet tyvärr inte =/ visst limmar du fast hela tränsar och inte slinga för slinga? Om du skulle vilja limma fast slingor så jag kan fixa det limmet vi använder, det är toppen :)

2009-02-22 @ 23:21:07
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0