Djurpark.

Imorse vaknade jag av att hundarna hade disco i köket. Det dansades hejvilt och det lät en hel del.
Sen kom lillstrumpan och pussades med mig och lekte martyr med mina fötter. Hon är bra söt hon.

Nu sitter jag på jobbet, väntar på att anneli ska dela ut arbetsuppgifter. En viss C har snott min dator. Min favorit dator.

På tunnelbanan så jag en fågel, en kakkadua (svavning?). Det var en tant som hade med sig den. Fritt, inge koppel ingen bur. Den satt där bredvid henne och la huvudet på sne och tittade på mig. En aingens skräckslagen blev jag när jag var övertygad om att fågeln skulle hoppa på mig och hacka ut ögonen på mig för jag inte kunde sluta glo på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0