Fredagsmiddag

Hela veckan har jag suttit och degat hemma hos Carran. Alltid någon i närheten, Är det inte Carro så har Linn vart där. Eller Jeppe eller radarparet Christian och Simon. Nu är det till mamma min kapsäck har vandrat och ikväll ska vi äta fredagsmiddag.

Det blir kött (Peter åkte och köpte nytt då Stella McGyver Hade käkat upp nästan 1 kg kött) och potatis, bea och aioli.
Sen blir det stor Familjemiddag med Mamma, Peter, Puck och Calle-Maja och jag då såklart.

En aningens mycket folk enligt min smak dock men det kan vara trevligt för stunden. Tur att jag inte gillar att vara ensam längre tider.

Men det är skillnad på att vara ensam och på att vara själv..

H, kolla din facebook mail!


Kommentarer
Postat av: H

Söte! jeg har ikke noe internet, men jeg kollar så mye jeg kan! kolla din nå! KOS

2009-02-22 @ 14:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0