Tillbaka-kaka

Det goda te't var slut.
Så nu blire kaffe kaffe kaffe!

Jag sitter och väntar på att bli upplärd av Frida för den nya avdelningen.
Här ska jag vara denna vecka och nästa vecka. Veckan efter det är det tillbaka till kundtjänst. Så det känns jävligt smutt att ha tider en bit in på mars.

Och bussen in till stan var så vidrigt kall imorse så jag tror ärligt talat att jag fick en Öroninflamation och en urinvägsinfektion och influensan på cuppen.
Måste komma ihåg det till nästa gång. Aldrig åka gammal buss in till stan. Det tjuter i öronen. ftersom det var så jävla kallt så hoppade jag av vid danderydssjukhus och glömmer att hopppa av vid tekniska, då blire ride till t-centralen (vidrigt vidrigt vidrigt ställe) och byte mot Odenplan. Sen måste man gååå långa vägen. Och då förfrös mina fötter samtidigt somjag försökte omboka en tid imorgon som jag inte kommer ha tid till och då förfrös fingrarna när jag fifflade med den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0