Tant-hysteri.

Tillslut fick jag tag på tanten.
Ska träffa henne imorgon
Sen började nästa jakt på en annan tant.
Där sa dom att jag skulle ringa ifrån halv fyra.
Halv fyra ringer jag och jag kommer till telefonsvarare.
Som jag har lyssnat på telefonsvarare idag.
Klockan kvart över fyra (!) kom jag äntligen fram och den tanten får jag träffa på onsdag.

Nog med tanter.
Pappa ska flytta till Sthlm.
Han var noga med att poängtera att det var hans lägenhet och  bara hans. Men att Susanne (flickvän) skulle bo där. Men  bara Susanne. Benjamin (flickväns son) skulle inte bo där.
Han sa att han klarade av att bo med Benjamin ungefär lika mycket som Susanne klarade av att bo med mig.
För er som inte vet vände Susanne min far emot mig så jag blev mer eller mindre utkastad därifrån när jag var 15 år.
Det kan komma dagar då jag fortfarande förbannar honom för att han lät Susanne styra och ställa så över mig. Han sa själv att han mår sjukt dåligt varje gång han  tänker på det.  Men jag fattar fortfarande inte varför han väljer att vara tillsammans med henne. Usch, jag skiter i om hon läser det här eller inte men jag tycker verkligen inte om henne.
.
Nej nu blev det visst en till tant.

Nog med tanter jag ska sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0