You couldn’t care less, could you?

Ibland måste man för sin egen skull säga ifrån.
Säga stopp och belägg det här är inte kul längre.
Vare sig det gäller jobb eller vänskap.
Är det något som inte stämmer som det ska så ska man säga ifrån.
Ibland får man den reaktionen man önskade sig.
Ibland får man det inte.
Och ibland, då får man ingen alls.
Bara ett tyst rum som man själv måste fylla ut.

Jag sa ifrån och hoppades på en lösning, ingen lösning kom och då får det vara.
Jag har inte tid eller ork att vara någon som finns där  när det passar.
Jag förstår att jag aldrig kommer få heltid men när jag inte ens får en dag i veckan så känns det inte som en idé att stanna kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0