Äntligen!

Så jävla skönt. Äntligen hemma efter en heldag på jobbet.
Fick reda på att jag är kvar minst en vecka till. Känns riktigt bra faktiskt.
Synd bara att man går på helspänn hela veckan tills man får veta att man blir kvar ytterligare en tid.

Var tvungen att halvt springa, halvt snubbla och halvt stappla mig fram till bussen imorse. Det var ju varken sandat eller grusat någonstan och man virrar runt, dum som man är, i   skyhöga klackar med snorhal sula så kanske an får skylla sig själv. Och de få gångerna jag vågade mig ut på vägen istället så blev man uttutad av bilarna.
Det tyckte jag var otrevligt då dom omöjligt kunde ha problem att se mig då jag faktiskt hade tre reflexer på mig!
Samma problem igen när jag gick hem ifrån bussen. Då hade även fötterna börja säga ifrån efter en heldag i trånga skyhöga skor.

Men nu är det som sagt äntligen fredag. Två härliga sovmornar väntar innan det är dags för ännu en arbetsvecka.

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0