Det gångna året.

Mitt år. 2008, var ett riktigt jävla skit år.
Kantat av några få guldklimpar.

En jävla massa gräl, massa bråk som jag lätt hade kunnat undvika genom att göra rätt sak redan 2007.
Jag säger inte att jag ångrar snestegen för det är dom som fått mig att växa.
Men att bli förlöjligad, huggen i ryggen, sviken och aldrig bli litad på, det är inte värt det.

Jag har blivit omfamnad av fantastiska människor i mina fall.
Gamla vänner finns kvar. Nya har tillkommit.

Jag har bott en månad i Norge och höll på att dö varenda sekund av den tiden.
Men min fantastiske riddare i sin blåa SAAB kom och räddade mig.

Jag kan ärligt säga att dom två senaste månaderna har vart dom bästa i mitt liv.
Pär har vart en klippa, en fantastisk pojkvän, min bästa vän, den bästa sambon man kan tänka sig.
Vi skrattar, vi bråkar, vi brottas, vi älskar.
Jag har aldrig vart lyckligare.

Januari.


Februari


Mars


April


Maj


Juni


Juli


Augusti


September


Oktober


November


December


Kommentarer
Postat av: Amanda

Din decemberbild är riktigt fin :)

2009-02-16 @ 08:01:41
URL: http://amandanorstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0