Godnattnatt

Imorgon ska jag hem till mamma, rota på vinden, rota i förådet.
Jag ska även hem till pappa och hämta mina guldiga löpardojor.

Eh, ah, nu får det vara nog.

Sen ska jag vakta min favorithund i hela världen. Wille. Dock bara en timme eller så.
Nu ska jag försöka sova. Måste sova.
Min nya fina telefon kommer väcka mig imorgon.

Och ni mina fina kära vänner. Det är samma nummer som gäller.
Dock inte 073 073 71 45 för det har inte vart i bruk sen iseptember.
Men ah, som jag har haft sen dess. För att minska förvirring så är det det nummret som gäller.

På riktigt nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för tipset, ska dit och kika :)

2009-01-09 @ 10:27:36
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0